فدایی عشق
 
 
 

فدایی عشق
ارسال شده در سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, - 16:46

 

 

من فدای عشقی شدم که از اول هم وجود نداشت
من قربانی بازی زمونه ای شدم که میگفت تو بهترینی
اما نبودی!!!!!!!تو یه ادم خود خواه،مغروری،یکدندهی بودی
که من دوسش داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

somayeh
ساعت2:19---12 دی 1392
سلام فاطیماجان از این پستت خیلی خوشم اگه اجازه میدی کپی کنم؟؟؟بمنم سر بزن راستی لینکت کنم لینکم میکنی؟؟آیا؟؟؟؟!!!

nima
ساعت9:32---1 خرداد 1392
تنهــایـم …





















































اما دلتنگ آغــوشی نیستــم…





















































خستــه ام …





















































ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم…





















































چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز…





















































ولــی رازی نـدارم…





















































چــون مدتهــاست دیگــر کسی را “خیلــی” دوست ندارم…





















































فقط خیلـی هـا را دوست دارم








-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0





بازم بیا
مرس از اینکه اومدی به وب خودت،دلم میخواد ولی با کدوم ادرس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده fatima